tisdag 7 december 2010

Desperat - Bandlogga

Bandlogga by desperat

6 kommentarer:

  1. På din wantedlista så har jag fixat en heldel, Fosgen är det svåraste, tre låtar har jag..de gjorde 2 inspelningar? Antrikå har jag på ngn tape men 120mil norr..tror de gjorde 2 demos och sen en inspelning där de valde vissa låtar och körde in dem i en riktig studio(vilket gjorde att de blev sämre...)...Bränner mp3 o postar i helgen...

    SvaraRadera
  2. Postade ett usb-minne idag tisdag, blev krångligt med cd pga för långa låttitlar... Min adress står på brevet för retur...hoppas det är ngt du kan använda här på bloggen....!

    SvaraRadera
  3. Kom idag. Guld, tack som fan! Ska jag tömma och fylla upp med annat kul?

    SvaraRadera
  4. Coolt! Ingen panik och posta tillbaks, ska försöka göra en lista och maila dig. Du kan radera det som är på, det är kopierat... Har 1 tb med 1977-1990 punk(mp3) men det finns både svenskt/europeiskt och amerikanskt(det jag är mest inne på)som saknas...Kan man få göra en gäst mix-tape ngn gång så hade det var coolt!!!! Ha det! (coolt med senaste tapen med info och sånt!!).

    SvaraRadera
  5. Skicka ett mail så kan vi höras mer den vägen.

    SvaraRadera