tisdag 21 februari 2012

5 snabba med Patricia / Slöa Knivar

2011 har passerat & 2012 ligger framför oss. Fem snabba frågor till Patricia / Slöa Knivar


Vad händer?
Som vanligt har vi skrivit alldeles för många låtar för vårt eget bästa och kommer spela in en hel drös nu någon helg inom kort, fler än vad som är rimligt att släppa på en LP. Vi hoppas på att någon ska visa intresse för att släppa något med oss när det är färdigstökat för det. Några ströspelningar här och var är inplanerade men ingen turné eftersom vi sålt slut på vår skiva och inte fixat så det kommer någon nypress. Daniel, vår trummis, ska dessutom vara pappaledig hela sommaren, vilket jag trodde betydde ledig men det betydde tydligen upptagen.

Flopp 2011
Jag tycker sällan att något är en flopp, speciellt inte i efterhand när alla misärsituationer man befunnit sig i färgats spyrosa efter att man skrattat tills man kräkts.

Flipp 2011
Norra Finland och Norra Sverige - SÅ DJÄVLA EXOTISKT!
 
Bäst just nu 
Att vi eventuellt får en egen operasångare för en dag? Eller att 3 fjärdedelar av oss fick äran att agera Bröllopsband och känna oss som vi var med i The Wedding Singer.

Vad tror ni om FC St Paulis chanser i år?
Här borde Daniel, den enda fotbollsintresserade svarat. Han håller på något litet djävla skottskt lag som jag inte minns vad det heter och på Ängelholm. Jag läser Zlatans biografi och jobbar på min svennighet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar