fredag 17 februari 2012

5 snabba med Ted / Cow Mag / Noise of Sweden

2011 har passerat & 2012 ligger framför oss. Fem snabba frågor till Ted / Cow Mag / Noise of Sweden
 
Vad händer?
Det som händer är att jag precis kickat igång min webshop Noise Of Sweden, hoppas på att kunna erbjuda en stor blandning av Svensk punk. Årets upplaga av Pretty Shitty Kjell är snart här och årets lineup är kanske vassast någonsin, besökarna bjuds självklart på ett fanzine med intervjuer med samtliga band.
Sen är det ju en del trevligheter på gång, Birdnest firar 30 år med fest i Köping, Oi! The Weekend kör ett år till och jag har spännande filmprojekt på gång... Kan inte skriva allt...

Flopp 2011
Jag kan inte minnas några större floppar 2011, borde vara de konserter jag aldrig hann gå på.

Flipp 2011
Flipparna var naturligtvis Prins Carls debutplatta som jag lyckades prångla ut, den blev grym! Sen var det hela PSK-spektaklet och att vi lyckades klämma ur oss en DVD med alla band. Den är jag tamefan stolt över!

Bäst just nu
Bäst just nu är att jag har tusen olika saker i luften och att jag hoppas att de får se dagens ljus under 2012.

Vad tror du om FC St Paulis chanser i år?
FC St Pauli är viktiga för många, men inte för mig... Men jag hoppas att det går bra!

Cow Mag

Noise of Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar