tisdag 14 februari 2012

5 snabba med Ramon / Lukinzine

2011 har passerat & 2012 ligger framför oss. Fem snabba frågor till Ramon / Lukinzine

Vad händer? Gigs, skiva...
Just nu är det full fokus på att göra om hela Lukinzine-sidan, så att den kan få komma upp så fort som möjligt. Skivan och spelningen som jag i skrivande stund är mest sugen på handlar båda om Black Breath. Första låten de släppte var ruskigt hård och gav ordentligt med mersmak. Missa med andra ord inte dem under deras kommande Sverigedatum! Jag är även rejält nyfiken på den kommande 12:an från Out of Vogue, samt Missbrukarna-vinylen som släpps på Skrammel Records.

Flopp 2011
Missade Antichrist- och Portrait-spelningen på Truckstop. Jag förlåter aldrig mig själv.

Flipp 2011
Nytt jobb och Undergång LP:n samt deras releasespelning. Thräshers-demon!

Bäst just nu
Jealous Cowards och Gamla Pengar.

Vad tror du om FC St Paulis chanser i år?
Då jag har noll koll på sport så gissar jag på att det här handlar om fotboll och att du vill att de ska vinna, och håller därmed en halv tumme för att så blir fallet.

Hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar